DGSOFT CYPRUS

CRM για περισσότερες πωλήσεις

CRM για περισσότερες πωλήσεις

Επιδίωξη κάθε επιχείρησης που θέλει να αναπτυχθεί, είναι να προσελκύσει ακόμα περισσότερους πελάτες από εκείνους που ήδη έχει. Και για να το κάνει αυτό, θα πρέπει να γνωρίζει τις ανάγκες και τις προτιμήσεις τους. Σε αυτό ακριβώς το σημείο μπορεί να βοηθήσει η λύση Soft1 CRM, καθώς επιτρέπει στις επιχειρήσεις να οικοδομήσουν ακόμα καλύτερες σχέσεις με τους πελάτες τους, με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά ικανοποίησης που -με τη σειρά τους- θα φέρουν περισσότερες πωλήσεις. Ας δούμε όμως αναλυτικότερα τα πλεονεκτήματα.

Αυτό που κάνει μια λύση CRM είναι να καταγράφει και να αναλύει το σύνολο της επικοινωνίας μεταξύ των πελατών και της επιχείρησης, ώστε όλες οι πληροφορίες να είναι διαθέσιμες ανά πάσα στιγμή. Πρόκειται για ένα αποτελεσματικό εργαλείο, μιας και επιτρέπει στην επιχείρηση να κατανοήσει καλύτερα τις ανάγκες των πελατών της, μέσω των επαφών που έχει με αυτούς. Εφόσον οι πελάτες μείνουν ικανοποιημένοι, το πιθανότερο είναι πως θα παραμείνουν και πιστοί.

Οι πωλήσεις βρίσκονται στο επίκεντρο οποιασδήποτε καμπάνιας, για έναν ευνόητο λόγο: εφόσον οι επιχειρήσεις επιθυμούν να παραμείνουν ανταγωνιστικές, θα πρέπει να πωλούν πολύ και καλά. Το CRM συμβάλλει ιδιαιτέρως προς την κατεύθυνση αυτήν, προσφέροντας ακόμα πιο στοχευμένες λίστες πελατών, ενώ ταυτόχρονα αναγνωρίζει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που ανταποκρίνονται καλύτερα στις απαιτήσεις υφιστάμενων πελατών. Έτσι, η επιχείρηση θα εξοικονομήσει χρόνο και χρήματα, μιας και οι πωλητές δεν θα πρέπει να μπουν οι ίδιοι στη διαδικασία αυτή – θα το πράξει η τεχνολογία γι’ αυτούς.

Το CRM βοηθάει την επιχείρηση να λειτουργεί άψογα σε καθημερινή βάση, εξαιτίας της τεράστιας ποσότητας πληροφοριών που συγκεντρώνει και αποθηκεύει. Σε τι ακριβώς συνίσταται αυτό; Στην πρόσβαση σε ανταποκρίσεις σε καμπάνιες, πληροφορίες λογαριασμών, δεδομένα web registration, δεδομένα πωλήσεων και αγορών, πληροφορίες πωλήσεων στο web, αρχεία service και support, δημογραφικά δεδομένα και ημερομηνίες αποστολών. Το κλειδί για μια επιτυχημένη επιχείρηση είναι να διαθέτει τα μέσα για την αποθήκευση, την ανάκτηση και τη χρήση των πλέον σημαντικών πληροφοριών. Μην ξεχνάμε, εξάλλου, πως το CRM επιτρέπει την ενσωμάτωση και συγκέντρωση των δεδομένων των πελατών. Πρόκειται για μια πολύ χρήσιμη λειτουργία που έχει ως αποτέλεσμα τη συνοχή μεταξύ των διαφορετικών τμημάτων, έτσι ώστε να είναι όλοι ενήμεροι για τις πιο πρόσφατες εξελίξεις. Μπορεί να είναι αρκετές οι επιχειρήσεις που διαθέτουν ακόμη διαφορετικά συστήματα διεκπεραίωσης διαφορετικών λειτουργιών, ωστόσο η λογική αυτή είναι αντιπαραγωγική, καθώς απαιτεί χρόνο για την ` ανάλυση, την κατανόηση και την ενημέρωση των πληροφοριών, κάτι που το CRM κάνει αυτόματα. Χρησιμοποιώντας τη λύση αυτή, η επιχείρηση θα αναλώνει πολύ λιγότερο χρόνο σε εργασίες που θα γίνονται πλέον αυτόματα, επικεντρωνόμενη σε αυτό που έχει τελικά σημασία, στις πωλήσεις των προϊόντων και των υπηρεσιών της.

Το CRM προσφέρει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να αποκτήσουν μια συνολική στρατηγική όσον αφορά τις πωλήσεις, αφού αναλύει συνεχώς δεδομένα και παράγει αναφορές που επιτρέπουν στους managers να καθορίσουν συγκεκριμένους στόχους πωλήσεων, βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους. Χάρη σε αυτό, οι επιχειρήσεις εστιάζουν κυρίως σε πελάτες που έχουν ήδη εκδηλώσει ενδιαφέρον για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, εξοικονομώντας χρόνο και πόρους. Το CRM είναι ένα ευέλικτο εργαλείο που έχει την τάση να… μυρίζεται τις ευκαιρίες πωλήσεων είτε μέσω στοχευμένων λιστών, είτε αναγνωρίζοντας ένα προϊόν ή υπηρεσία που θα ενδιαφέρει και θα κινητοποιήσει τον υποψήφιο πελάτη.

Βασικές προφυλάξεις για τις καλοκαιρινές εξορμήσεις

Βασικές προφυλάξεις για τις καλοκαιρινές εξορμήσεις

Η πανδημία άλλαξε τον τρόπο που ζούμε, εργαζόμαστε και κοινωνικοποιούμαστε. Φαίνεται ότι η αβεβαιότητα γύρω από την πανδημία δεν πρόκειται να τελειώσει σύντομα. Καθώς όλο και περισσότερα κράτη άρχισαν να χαλαρώνουν τους περιορισμούς διαμονής στο σπίτι και να ανοίγουν ξανά τις οικονομίες τους, έχουν παρατηρηθεί αυξήσεις σε αριθμό μολύνσεων.

Παρ’ όλα αυτά, όλοι μας νιώθουμε την ανάγκη να ξεφύγουμε για λίγο από τη σκληρή καθημερινότητα. Το ερώτημα που σκέφτονται πολλοί αυτό το καλοκαίρι είναι πώς να ταξιδέψουν με ασφάλεια κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Εάν αισθάνεστε την ανάγκη να ταξιδέψετε, είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη την ασφάλειά σας και την ασφάλεια των άλλων. Εκτός από τις ακόλουθες οδηγίες σχετικά με την πανδημία, τα ταξίδια και την κοινωνική αλληλεπίδραση, υπάρχουν πολλά και διάφορα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να μειώσετε τις πιθανότητές σας να αρρωστήσετε και να αυξήσετε τις πιθανότητες του να ταξιδέψετε με ασφάλεια.

3 σκέψεις για το ταξίδι αυτό το καλοκαίρι

Σε περιόδους αβεβαιότητας, είναι σημαντικό να προγραμματίσετε μπροστά. Εάν έχετε αποφασίσει να το κάνετε ή αν δεν είστε ακόμα σίγουροι αν το ταξίδι είναι η σωστή απόφαση για εσάς, λαμβάνοντας υπόψη τα παρακάτω 3 σημεία, θα κάνετε σίγουρα μια πιο συνειδητή επιλογή.

1. Αποφασίστε πού θα πάτε (και πώς θα φτάσετε εκεί).

Ενώ μπορεί να έχετε κατά νου έναν προορισμό, κάντε την έρευνά σας προτού ταξιδέψετε προς μια τοποθεσία. Μάθετε αν αυτή η περιοχή αντιμετωπίζει υψηλότερα από τα κανονικά ποσοστά μόλυνσης, ανατρέχοντας σε σχετικούς ιστοτόπους. Επίσης, σκεφτείτε ότι πολλά αξιοθέατα είναι κλειστά ή περιορισμένα ως προς τη διαθεσιμότητά τους. Φροντίστε να είστε ενήμεροι για τους κανόνες ασφαλείας της συγκεκριμένης περιοχής, έχοντας υπόψη το γεγονός ότι ενδέχεται να αλλάξουν.

Μόλις αποφασίσετε πού θα ταξιδέψετε, πρέπει να σκεφτείτε πώς θα φτάσετε εκεί. Παρόλο που οι αεροπορικές και οι ακτοπλοϊκές εταιρείες λαμβάνουν επιπλέον προφυλάξεις, όπως ελέγχους θερμοκρασίας πριν από την επιβίβαση και υποχρεωτικές μάσκες, πολλές οικογένειες επιλέγουν ένα όμορφο οδικό ταξίδι. Οι οδικοί ταξιδιώτες έχουν πιθανότατα μεγαλύτερο έλεγχο στο περιβάλλον με το οποίο αλληλεπιδρούν. Αν επιλέξετε οδικό ταξίδι αυτό το καλοκαίρι, λάβετε υπόψη τα εξής:

Συσκευάστε πολλά ατομικά προστατευτικά εργαλεία όπως γάντια, μάσκες, απολυμαντικά χεριών, σαπούνια και απολυμαντικά μαντηλάκια. Εάν έχετε μαζί σας αρκετές από αυτές τις πολύτιμες προμήθειες, θα σας βοηθήσουν να αποφύγετε περιττές ματακινήσεις σε καταστήματα ή να μείνετε εκτεθειμένοι.
Αποτρέψτε την ανάγκη να σταματήσετε περισσότερο από όσο απαιτείται έχοντας μαζί σας άφθονα σνακ και ποτά. Εάν πρέπει να σταματήσετε, επιλέξτε σημεία που απαιτούν λιγότερη φυσική αλληλεπίδραση.
Προγραμματίστε τη διαδρομή σας εκ των προτέρων, ώστε να μπορείτε να ερευνήσετε τους κανόνες ασφαλείας των περιοχών που θα διανύσετε.
Εάν πρέπει να σταματήσετε για καύσιμα, τουαλέτα ή φαγητό, φροντίστε να σκουπίζετε με απολυμαντικά μαντηλάκια τις επιφάνειες με τις οποίες έρχεστε σε επαφή. Πλύνετε καλά τα χέρια σας και χρησιμοποιείτε συχνά απολυμαντικό χεριών.

2. Επιλέξτε προσεκτικά τα καταλύματά σας.

Μόλις μάθετε πού πηγαίνετε και πώς θα φτάσετε εκεί, πρέπει να αποφασίσετε πού θα κοιμηθείτε. Αν πρέπει να επιλέξετε μεταξύ ξενοδοχείου ή σπιτιού (όπως AirBnB), υπάρχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα σε κάθε επιλογή, οπότε κάντε την έρευνά σας πριν επιλέξετε το σωστό για εσάς.

Τα ξενοδοχεία (ειδικά τα ξενοδοχεία αλυσίδας) είναι πιο πιθανό να έχουν αυστηρά πρότυπα καθαρισμού και υγιεινής για να αποτρέψουν την εξάπλωση του ιού στις εγκαταστάσεις τους. Ωστόσο, τα ξενοδοχεία είναι συχνά πολυπληθή και γεμάτα με άτομα που εισέρχονται και εξέρχονται από διάφορα μέρη του πλανήτη, καθιστώντας πιο δύσκολη τη διατήρηση της κοινωνικής απόστασης.

Οι ενοικιάσεις κατοικιών προσφέρουν μεγαλύτερη δυνατότητα για να περιορίσετε τις αλληλεπιδράσεις σας με άλλους. Μπορείτε επίσης να φέρετε το δικό σας φαγητό, ώστε να γνωρίζετε ακριβώς από πού προήλθε και πώς παρασκευάστηκε. Από την άλλη πλευρά, δεν διαθέτουν όλες οι ενοικιάσεις κατοικιών επαγγελματικές υπηρεσίες καθαρισμού και απολύμανσης. Επικοινωνήστε με τον ιδιοκτήτη του σπιτιού για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις πολιτικές καθαρισμού και απολύμανσης πριν κάνετε την κράτησή σας.

3. Να είσαι ευέλικτοι.

Αυτό μάλλον είναι αυτονόητο. Οι κανόνες και οι κανονισμοί αλλάζουν κάθε μέρα καθώς τα ποσοστά μόλυνσης αυξάνονται και μειώνονται. Λάβετε υπόψη την αβεβαιότητα που αισθάνεται ο καθένας και τους τρέχοντες κινδύνους ταξιδιού. Η κατανόηση ότι τα πράγματα ενδέχεται να μην πάνε όπως έχουν προγραμματιστεί θα σας βοηθήσει να περιορίσετε την απογοήτευσή σας εάν το ταξίδι πρέπει να αναβληθεί ή να ακυρωθεί.

Ανεξάρτητα από τις επιλογές που κάνετε για τα καλοκαιρινά ταξιδιωτικά σας σχέδια, η σωστή προετοιμασία και η ευελιξία θα σας βοηθήσουν να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτή τη μεταβαλλόμενη και προκλητική κατάσταση.

Social Media και CRM

Social Media και CRM

Το CRM έχει να κάνει με τη διαχείριση και τη μεγιστοποίηση της αλληλεπίδρασης της επιχείρησης με τους πελάτες της. Με τα social media να παίζουν πλέον σημαντικό ρόλο στις ζωές όλων μας, είναι σίγουρα απαραίτητο να έχετε αφενός μια λύση CRM και αφετέρου αυτή να είναι “social”. Έχοντας αυτό κατά νου, παραθέτουμε κάποια tips που μπορεί να σας διευκολύνουν στη χρήση του Social CRM.

Στόχοι και στόχευση

Το βασικό «πρόβλημα» με τα social media είναι πως παράγουν πολύ… θόρυβο και καταναλώνουν πολύ χρόνο, εφόσον δεν είστε προσεκτικοί. Στην πράξη, ισχύει για τις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν CRM ό,τι ισχύει και για τους χρήστες των social media. Πρέπει επομένως να ξεκινήσετε την εμπειρία σας με το CRM, έχοντας θέσει εξαρχής στόχους για το ποια δεδομένα χρειάζεται να συλλέξετε και πώς αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν προς όφελος των πελατών σας. Το μεγαλύτερο πρόβλημα στην περίπτωση αυτή είναι ότι συνήθως οι περισσότεροι εξαντλούνται στο πώς να αυξήσουν το engagement ή να διευρύνουν το reach, χωρίς να αντιλαμβάνονται το πώς αυτά θα ωφελήσουν ακριβώς την επιχείρηση σε βάθος χρόνου.

Ολιστική προσέγγιση vs silo

Όλα τα τμήματα μιας επιχείρησης οφείλουν να αλληλοεπιδρούν με τους πελάτες είτε πρόκειται για την εξυπηρέτηση πελατών, είτε τις πωλήσεις, είτε το marketing, είτε το product development. Η εκμετάλλευση του social CRM απαιτεί τη συμμετοχή από όλους τους εμπλεκομένους στην επιχείρηση και την αποφυγή των λεγόμενων “departmental silos” με κάθε τρόπο.

Η αποτυχία ενοποίησης και ολιστικής προσέγγισης του CRM αποτελεί μια χαμένη ευκαιρία. Τα συστήματα CRM είναι αποτελεσματικότερα όποτε ενοποιούν το marketingτις πωλήσεις και το service, εξασφαλίζοντας ότι όλες οι πληροφορίες είναι διαθέσιμες σε όλους.

Προσαρμογή στις σύγχρονες ανάγκες

Ένα δεδομένο υπάρχει για τα social media, κι αυτό είναι η συνεχής αλλαγή! Νέες κοινότητες και τεχνολογίες εμφανίζονται, πολιτικές αλλάζουν συνεχώς, με αποτέλεσμα το τοπίο του social CRM να μην παραμένει στατικό. Αυτό σημαίνει πως για να είναι επιτυχές, θα πρέπει να αναπροσαρμόζεται συνεχώς και να πειραματίζεται καθώς το τοπίο εξελίσσεται. Δεν είναι δυνατόν οι επιχειρησιακές διεργασίες και το CRM να υλοποιηθούν και να τρέξουν στον αυτόματο πιλότο.

Καθώς κάνουν την εμφάνισή τους νέα social κανάλια, είναι σημαντικό να βελτιώνετε τις διεργασίες προκειμένου το CRM να προσφέρει πραγματική αξία στο σύγχρονο omnichannel κόσμο.

Η αξία των metrics

Μολονότι το 80% των μικρών επιχειρήσεων χρησιμοποιούν τα social media, μόλις το 44% έχει επιχειρήσει να τα «μετρήσει». Σε αντίθεση, οι μεγάλες επιχειρήσεις λειτουργούν περισσότερο… επιστημονικά στο θέμα αυτό. Σε κάθε περίπτωση, αποτελεί σημαντικό κριτήριο επιτυχίας του social CRM να γνωρίζετε τι δουλεύει και τι όχι. Σε αυτό θα βοηθήσουν τα metrics. Με απλά λόγια, δώστε προσοχή στα στατιστικά που αποδεικνύουν κατά πόσον τα social media ανταποκρίνονται στους προκαθορισμένους στόχους.

Πλατφόρμα e-learning MELO / Digital School

Πλατφόρμα e-learning MELO / Digital School

Η πλατφόρμα MELO / Digital School αποτελεί μια καινοτόμα διεθνή πλατφόρμα λογισμικού ψηφιακής μάθησης και είναι αποτέλεσμα πολυετούς έρευνας και ανάπτυξης της εταιρείας μας στον επιστημονικό τομέα του e-learning. Η πλατφόρμα λογισμικού και έργα που βασίζονται σε αυτή διακρίνονται διαρκώς σε διεθνείς και εθνικούς διαγωνισμούς καινοτομίας. Ας την γνωρίσουμε…

MELO / Digital School

Βασισμένη σε τεχνολογίες αιχμής της εταιρείας Microsoft και ακολουθώντας τα διεθνή standards στο χώρο του e-Learning (SCORM, AICC, TinCan) η πλατφόρμα MELO / Digital School μπορεί να αποτελέσει τη βάση για την ανάπτυξη ολοκληρωμένων περιβαλλόντων e-learning σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς & επιχειρήσεις, παρέχοντας μοναδικές εμπειρίες ψηφιακής μάθησης για όλους τους εμπλεκόμενους στην εκπαιδευτική διαδικασία.

CUTTING EDGE E-LEARNING
TECHNOLOGIES IN-A-BOX

What We Offer:

Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση (εκμάθηση, αξιολόγηση, συνεργασία)

Ηλεκτρονικές εξετάσεις πιστοποίησης γνώσεων (e-testing & assessment)

Ζωντανά μαθήματα σε εικονικές αίθουσες Webinars

Απομακρυσμένα ιδιαίτερα μαθήματα (“1-1” learning sessions)

Συνεδρίες διδασκαλίας κατ’ απαίτηση (Learning on demand)

Διαδικτυακή τηλεόραση – Web Educational TV

Παρουσιάσεις και συνεργασία από απόσταση

Υπηρεσίες ζωντανής εκπαιδευτικής στήριξης εξ΄αποστάσεως

Γιατί e-learning με το Digital School

Σήμερα με την πλατφόρμα MELO / Digital School παρέχουν υπηρεσίες ψηφιακής μάθησης περισσότεροι από 100 οργανισμοί και επιχειρήσεις σε χιλιάδες εκπαιδευόμενους σε Ελλάδα και Εξωτερικό. Η πρότυπη αρχιτεκτονική της πλατφόρμας σε συνδυασμό με την πολυετή εμπειρία των στελεχών του τμήματος Web & Mobile Application Division της εταιρείας μας αποτελούν εγγύηση επιτυχίας για κάθε e-learning project που βασίζεται επάνω στην πλατφόρμα MELO / Digital School.

Αρχιτεκτονική συστήματος

πλατφόρμα e-learning MELO / Digital School βασίζεται σε πρότυπη αρθρωτή (modular) αρχιτεκτονική, που παρέχει μεγάλη ευελιξία και προσαρμοστικότητα σε κάθε εγκατάσταση. Μια σύνοψη της αρχιτεκτονικής της πλατφόρμας εικονίζεται ακολούθως.

Το κεντρικό εκπαιδευτικό module της πλατφόρμας elearning από αποτελείται από επιμέρους αυτόνομα υποσυστήματα για σύγχρονη και ασύγχρονη τηλεκπαίδευση και συγκεκριμένα:

Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση

(e-learning)

Διαχείριση εκπαιδευτικού περιεχομένου, διαχείριση προσβάσεων εκπαιδευομένων σε εκπαιδευτικό περιεχόμενο. Υποστήριξη όλων των ευρέως διαδεδομένων e-learning standards (SCORM, AICC, κλπ.)
Εργαλεία συνεργασίας όλων των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία (αποστολή ερωτήσεων/αποριών, διαχείριση & ανάθεση εργασιών)
Add-on module για την ανάπτυξη δραστηριοτήτων ψηφιακής δικτύωσης εντός της πλατφόρμας (ατομικό προφίλ, Posting Μηνυμάτων, personal upload center, blogging, κλπ)
Add-on για το module Digital Library που επιτρέπει τη δημιουργία δυναμικών τεστ αξιολόγησης και διανομής στους μαθητές. Κατάλληλο για e-testing & e-assessment καθώς επίσης και για τη διεξαγωγή εξετάσεων πιστοποίησης γνώσεων.

Σύγχρονη τηλεκπαίδευση

(live e-learning)

Διαχείριση και υλοποίηση συνεδριών ζωντανής τηλεκπαίδευσης (live learning) με το μοντέλο της εικονικής αίθουσας.
Διαχείριση και υλοποίηση μετάδοσης εκπαιδευτικών γεγονότων & παρουσιάσεων σε μεγάλα ακροατήρια μέσω τεχνολογιών streaming video.
Ένα καινοτόμο module της πλατφόρμας που προσφέρει τη δυνατότητα συνεδριών τηλεκπαίδευσης κατ’ απαίτηση (on-demand). Υποστηρίζει τη λειτουργία ομάδας καθηγητών που παρέχουν εκπαιδευτική στήριξη “1-1” σε μαθητές.

Για την υλοποίηση/μετάδοση συνεδριών ζωντανής τηλεκπαίδευσης η πλατφόρμα MELO/Digital School ενθυλακώνει & αξιοποιεί κορυφαίες cloud-based υπηρεσίες μετάδοσης που μπορούν να χρησιμοποιηθούν μεμονωμένα ή σε συνδυασμό. Μερικές από αυτές είναι:

Προηγμένες δυνατότητες πλατφόρμας

Η πλατφόρμα MELO / Digital School συνοδεύεται επιπλέον από κάποιες μοναδικές λειτουργίες για την εξυπηρέτηση ειδικών αναγκών στην ηλεκτρονική εκπαίδευση:

Πρότυπο γραφικό σχεδιασμό σε κάθε υλοποίηση σύμφωνα με την εταιρική ταυτότητα κάθε εκπαιδευτικού οργανισμού

Δυνατότητα πολυγλωσσικού περιβάλλοντος εργασίας (user interface)

Δυνατότητα υλοποιήσεων σε δίκτυα εκπαιδευτικών κέντρων (δίκτυα franchise, συνεργαζόμενα κέντρα, σύνδεσμοι, ομοσπονδίες, ενώσεις κλπ) με κοινή ψηφιακή βιβλιοθήκη

Δυνατότητα για ανάπτυξη πολλαπλών front-end learning gateways (πύλες τηλεκπαίδευσης) με ένα κοινό σύστημα διαχείρισης.

Δυνατότητα δημιουργίας πλήθους ειδικών αναφορών (custom reports)

Δυνατότητα ελέγχου προσβάσεων μαθητών από συγκεκριμένους Η/Υ (κλείδωμα πρόσβασης ανά συσκευή πρόσβασης)

Δυνατότητα ολοκλήρωσης του περιβάλλοντος της πλατφόρμας με το web site του οργανισμού

Υψηλά security standards που ανταποκρίνονται και στα πιο απαιτητικά penetration tests

Προσαρμοστικό user interface για έξυπνη προσαρμογή και βέλτιστη εμπειρία χρήσης του συστήματος από οποιαδήποτε συσκευή (responsive design architecture)

Ειδική μέριμνα για την υποστήριξη του προτύπου Web Content Accessibility Guidelines 1.0 (WCAG 1.) και Web Content Accessibility Guidelines 2.0 (WCAG 2.0) του διεθνούς οργανισμού W3C (World Wide Web Consortium) στα πλαίσια του WAI (Web Accessibility Initiative) για την υποστήριξη χρήσης του συστήματος από ΑΜΕΑ.

Οι παραπάνω προηγμένες δυνατότητες εξασφαλίζουν απόλυτη επιτυχία και μοναδικότητα σε κάθε έργο ηλεκτρονικής μάθησης που βασίζεται στην πλατφόρμα MELO / Digital School.

Τεχνολογίες ανάπτυξης

Η πλατφόρμα MELO / Digital School έχει αναπτυχθεί εξ΄ ολοκλήρου σε τεχνολογίες Microsoft, σε framework .ΝΕΤ 4.5 και σύστημα βάσης δεδομένων σε Microsoft SQL Server. Ο σχεδιασμός του συστήματος διεπαφής (user Interface) ακολουθεί τις αρχές του responsive design για εύκολη και γρήγορη χρήση από οποιαδήποτε συσκευή (pc, laptop, tablet ή smart phone). Επίσης για την ανάπτυξη του συστήματος χρησιμοποιήθηκαν:

Τεχνολογίες αιχμής αναφορικά με το σχεδιασμό και λειτουργία της βάσης δεδομένων για υψηλή απόδοση σε απαιτητικές υλοποιήσεις.

Εξελιγμένες τεχνικές κρυπτογράφησης κρίσιμων δεδομένων, που εξασφαλίζουν την απόλυτα ασφαλή λειτουργία του συστήματος.

Πρακτικές βελτιστοποίησης της ταχύτητας ανάκτησης και παρουσίασης των πληροφοριών της βάσης δεδομένων του συστήματος.

Πλήρης υποστήριξη για λειτουργία κάτω από πρωτόκολλα ασφαλείας SSL (Secure Sockets Layer).

ERP: Tο απαραίτητο εργαλείο για το project management

ERP: Tο απαραίτητο εργαλείο για το project management

Είναι αρκετοί εκείνοι που αγνοούν πως το ERP είναι ένα εργαλείο που μπορεί να συνδυαστεί αρμονικά με το project management. Με απλά λόγια, το project management συνεπάγεται πως έχουμε θέσει ένα στόχο και μπορούμε να ελέγξουμε τις μεταβλητές μέχρι να πετύχουμε το στόχο αυτόν. Το ERP θα είναι ο αρωγός μας σε αυτήν την κατεύθυνση.

Στη συνέχεια, παραθέτουμε μια ανασκόπηση των ERP project management χαρακτηριστικών που καλό είναι να λάβετε υπόψη σας.

Κατανομή πόρων

Όποιο κι αν είναι το project σας, το ERP είναι το απαραίτητο εργαλείο που θα μπορεί να παρακολουθήσει την πορεία των ανθρώπων και των διεργασιών. Αυτό σημαίνει πως θα μπορεί να κατανείμει τους πόρους -όπου και όποτε αυτό απαιτηθεί- για την επιτυχή ολοκλήρωση του project.

Αλλαγή πορείας

Ένα project που ξεκινά με συγκεκριμένο τρόπο, σπάνια θα καταλήξει όπως αρχικά προβλεπόταν. Η νέα τεχνολογία πιθανώς θα πρέπει να συμπεριληφθεί στα τελικά στάδια του project, οπότε το ERP θα πρέπει να παρακολουθεί στενά τις όποιες αλλαγές, να επανασχεδιάσει και να αναπροσαρμόσει τη ροή εργασιών, προκειμένου η ανανεωμένη έκδοση να γίνει τάχιστα μέρος της διεργασίας. Το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό του ERP project management θα πρέπει επιπλέον να μπορεί να αποβάλλει ό,τι δεν κρίνεται πλέον απαραίτητο για το project.

Εκτίμηση δαπανών

Τα projects πωλούνται με βάση το εκτιμώμενο κόστος συν το περιθώριο κέρδους επί της τιμής αγοράς (markup). Το ERP θα πρέπει να καταγράψει το πραγματικό κόστος, καθώς το project προχωράει και να προσφέρει συγκρίσεις σε σχέση με τις προβλέψεις, προκειμένου να διασφαλίσει το κέρδος κατά την ολοκλήρωση του έργου.

Διορθωτικές κινήσεις

Οι διορθωτικές κινήσεις υφίστανται για να επιλύσουν προβλήματα που προκύπτουν με τα projects. Αυτό μπορεί να συνεπάγεται και μια συνολική αλλαγή πορείας, εφόσον το κέρδος του project δεν είναι το αναμενόμενο. Μπορεί ταυτόχρονα οι κινήσεις αυτές να στοχεύουν σε συγκεκριμένες ποιοτικές διεργασίες για τη διαχείριση παρεκκλίσεων από το αρχικό πλάνο σε διακριτές λειτουργίες εντός της συνολικής ροής.

Χρόνος και χρέωση

Κάποια projects θα πρέπει να ολοκληρώνονται άμεσα, ανεξάρτητα από το κόστος, ιδίως σε κάποιους κλάδους όπως πχ οι κατασκευές. Στην περίπτωση, για παράδειγμα, όπου το κράτος θα μπορούσε να προσλάβει ανάδοχο με βάση το χρόνο και τη χρέωση. Η επιχείρηση του αναδόχου θα παρακολουθήσει τις πραγματικές δαπάνες και τις χρεώσεις προόδου κατά τη διάρκεια του έργου όπως καταγράφονται στο ERP.

Πρόσβαση πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο

Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του συστήματος ERP project management είναι η δυνατότητά του να προσφέρει ενημερωμένες πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο σε όλους τους εμπλεκόμενους, από τους υπεύθυνους της επιχείρησης ως τους εργαζομένους τους project.

Το localization ως μέρος του ψηφιακού μετασχηματισμού της επιχείρησής σας

Το localization ως μέρος του ψηφιακού μετασχηματισμού της επιχείρησής σας

Είτε είστε CEO είτε marketing executive, είναι βέβαιο πως έχετε σκεφτεί να προχωρήσετε στον ψηφιακό μετασχηματισμό της επιχείρησής σας. Αναλογιστείτε απλά ότι το digital marketplace στο οποίο ζούμε και συναλλασσόμαστε, «απαιτεί» από τα brands και τις επιχειρήσεις να συνεχίσουν να καινοτομούν, ώστε να επιβιώσουν και να παραμείνουν ανταγωνιστικές.

Ας δούμε αναλυτικότερα γιατί ο ψηφιακός μετασχηματισμός πρέπει να τοποθετηθεί στο επίκεντρο της στρατηγικής της επιχείρησής σας μέσα από τον φακό του “localization”, δηλαδή της προσαρμογής του πρωτότυπου περιεχομένου σε ένα νέο στοχευμένο ακροατήριο, η οποία απαιτεί κάτι πιο σύνθετο από μια απλή μετάφραση.

Αξία του brand, εδραίωση της παρουσίας

Δεν είναι εύκολο για μια επιχείρηση να εδραιώσει το όνομά της, ιδίως σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά. Εντούτοις, το content localization -σε συνδυασμό με τον ψηφιακό μετασχηματισμό- θα βοηθήσει το brand σας να επιτύχει το στόχο του. Τόσο οι πελάτες, όσο και οι άλλες επιχειρήσεις του κλάδου θα αρχίσουν να δίνουν σημασία και αξία στο περιεχόμενό σας, τις σελίδες σας και τον αντίκτυπο που έχετε. Εν ολίγοις, όσο περισσότερο κινείστε προς το localization μέσω του ψηφιακού μετασχηματισμού, τόσο περισσότερο θα ξεχωρίζετε online.

Περισσότερες διαθέσιμες αγορές

Το localization συνεπάγεται πως θα μεταφράσετε το περιεχόμενό σας και σε άλλες γλώσσες εκτός από τη δική σας, προκειμένου και οι πελάτες που μιλούν πχ κινεζικά ή ρωσικά, να σας προσέξουν. Αν και ο -παραδοσιακής μορφής- ψηφιακός μετασχηματισμός επικεντρώνεται στην εσωτερική αναδόμηση, το localization είναι σαφώς εξωστρεφές. Πρόκειται επομένως για μια εξαιρετική επιλογή, καθώς θα τοποθετήσει το brand σας στο… χάρτη των αγορών όλου του κόσμου.

Ευέλικτο content

Το content localization θα σας προσφέρει σημαντικές ευκαιρίες να ανανεώσετε και να επανεκτιμήσετε τη στρατηγική του content marketing. Αυτό σημαίνει πως θα μπορείτε να δημιουργήσετε ακόμα πιο διαχειρίσιμη και ευέλικτη δομή content, ώστε να μπορείτε να προσφέρετε νέα είδη ενδιαφέροντος περιεχομένου για το διεθνές ακροατήριό σας. Η διαχείριση μιας τέτοιου είδους διεργασίας είναι σημαντικό εγχείρημα και πρέπει να τσεκάρετε τις επιλογές σας, τα άτομα και τις υπηρεσίες προτού καταλήξετε σε κάποια επιλογή. Αφότου όμως έχετε καθορίσει τους στόχους σας, ο ψηφιακός μετασχηματισμός της επιχείρησής σας θα αποδειχτεί μια ταχύτατη και απολαυστική διαδικασία.

Υψηλό ROI

Όλες οι επιχειρήσεις θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους το ROI κάθε φορά που επιχειρούν μια καινοτομία. Σε τελική ανάλυση, ο ψηφιακός μετασχηματισμός μπορεί να μην αποτελεί εκ πρώτης τον πιο οικονομικό τρόπο αναβάθμισης του επιχειρηματικού σας μοντέλου, αλλά το content localization αποτελεί μια σημαντική επένδυση για ένα online brand για έναν ακόμα λόγο, το organic traffic. Το localization θα φέρει το organic traffic στο website σας. Πρόκειται σαφώς για μια πιο επιτυχημένη στρατηγική marketing σε σχέση με τις πληρωμένες διαφημίσεις, τα ζωντανά events κ.ο.κ. Το ROI του localization στον ψηφιακό μετασχηματισμό της επιχείρησης, ξεπερνάει κατά πολύ όλες τις προηγούμενες προσπάθειες marketing προσφέροντας μακροπρόθεσμη κερδοφορία.

Τα πλεονεκτήματα του mobile ERP

Τα πλεονεκτήματα του mobile ERP

Είναι πολλές οι επιχειρήσεις που επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν mobile συσκευές, αντί των παραδοσιακών desktop συστημάτων, εξαιτίας του ότι είναι φορητές και σαφώς πιο οικονομικές. Στη λογική αυτή, το ERP αναπροσαρμόζεται για να ανταποκριθεί στις ανάγκες των επιχειρήσεων που επιθυμούν να αποτελέσουν μέρος του νέου connected οικοσυστήματος. Ας δούμε τα οφέλη αναλυτικότερα.

Ταχύτερη λήψη αποφάσεων

Ο κόσμος των επιχειρήσεων, όπως γνωρίζουμε καλά, βασίζεται στη διαχείριση δεδομένων, και εφόσον δεν γνωρίζετε τι συμβαίνει ανά πάσα στιγμή, αυτό θα έχει αρνητικά αποτελέσματα στην παραγωγικότητά σας. Το mobile ERP συγκεκριμένα, επιτρέπει στον χρήστη άμεση πρόσβαση στα επιχειρηματικά δεδομένα όπως αυτά εμφανίζονται και καταγράφονται, με συνέπεια καλύτερες αποφάσεις, και άρα βελτιωμένη αποτελεσματικότητα.

Αποτελεσματικά workflows

Η επιτυχής διαχείριση του workflow, συνήθως προϋποθέτει στρατηγικό σχεδιασμό και συνεργασία. Το mobile ERP καθιστά τη συνολική διαδικασία ακόμα πιο απλή μιας και αποστέλλει ειδοποιήσεις, προκειμένου να πληροφορήσει την ομάδα σας πως υπάρχει κάποιο task που αναμένει έγκριση, ώστε στη συνέχεια να μπορούν να ανταποκριθούν αυτόματα από τη συσκευή τους. Το αποτέλεσμα είναι να γίνονται όλα στο σωστό χρόνο και με προβλεπόμενο τρόπο, είτε πρόκειται για την έγκριση αναφορών από εμπειρογνώμονες είτε για παραγγελίες ή/και όποιες άλλες διεργασίες απαιτούν έγκριση.

Αποτελεσματικότερη αναζήτηση

Αποτελεί ένα από τα «προβλήματα» της σύγχρονης ψηφιακής εποχής. Οι πληροφορίες που θέλουμε είναι διαθέσιμες μέσα από τις σύγχρονες μηχανές αναζήτησης. Σε τελική ανάλυση, όλοι προτιμούν την ευκολία της πληκτρολόγησης μιας ερώτησης ή ενός θέματος και της άμεσης εμφάνισης των απαντήσεων. Εφόσον κάποιο σύστημα ή λύση που χρησιμοποιούμε δεν μας το επιτρέπει, δυσανασχετούμε. Οι σύγχρονες λύσεις ERP το έχουν λάβει αυτό υπόψη τους και έχουν βελτιώσει τη λειτουργικότητα του συστήματος, προκειμένου οι χρήστες να βρίσκουν εύκολα αυτό που αναζητούν. Με λίγα λόγια, όποιος χρησιμοποιεί mobile ERP θα έχει αυτόματα πρόσβαση στα δεδομένα που απαιτούνται.

Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

Το mobile ERP προσφέρει στις επιχειρήσεις που το υιοθετούν σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, δεδομένου πως οι εργαζόμενοι έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν updates σε πραγματικό χρόνο στους πελάτες. Δεν υπάρχει ανάγκη για όσους δουλεύουν εκτός επιχείρησης, να επιστρέψουν στο γραφείο τους για να ενημερωθούν για ό,τι χρειάζονται. Το αποτέλεσμα είναι εξοικονόμηση χρόνου και βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών.

Επιπρόσθετα, οι εργαζόμενοι μπορεί να γίνουν πιο παραγωγικοί, μιας και η mobile συσκευή αφήνει περιθώριο να εργάζονται από το τρένο, το ταξί ή συνεδριακό χώρο. Λιγότερος χαμένος χρόνος, αλλά και μη απαραίτητη φυσική παρουσία στο χώρο εργασίας.

Ενσωμάτωση της τηλεφωνίας στο CRM

Ενσωμάτωση της τηλεφωνίας στο CRM

Η ενσωμάτωση / διασύνδεση της τηλεφωνίας στο CRM (Customer Relations Management) μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ ισχυρό εργαλείο επικοινωνίας για τις επιχειρήσεις. Με διαισθητικές λειτουργίες όπως αυτόματη διανομή και διαχείριση κλήσεων βοηθάει στη μείωση των λειτουργικών εξόδων και στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των επαφών με πελάτες. Για να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες αυτής της τεχνολογίας, οι εταιρείες μπορούν να ενσωματώσουν το CTI (Computer Telephony Integration) με το CRM τους και να παράσχουν στα στελέχη υποστήριξης πελατών πρόσβαση σε δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, καθώς και σε αναλυτικά στοιχεία. Αυτή η ενοποίηση είναι είναι εφικτή προς υλοποίηση με τη CTI πλατφόρμα της DGSOFT. Από τον αυτοματοποιημένο χειρισμό κλήσεων έως τη δημιουργία αυτόματων αναφορών, το ολοκληρωμένο σύστημα CTI και CRM της DGSOFT μπορεί να ωφελήσει σημαντικά μια επιχείρηση. Ακολουθούν έξι από τα πιο σημαντικά οφέλη: 1. Εύκολη διαχείριση κλήσεων: Το CTI διαθέτει ήδη μια επιλογή click-to-call που εξοικονομεί χρόνο και προσπάθεια. Όμως, με την ενοποίηση του CRM, οι χρήστες μπορούν να κάνουν πολύ περισσότερα. Οι κλήσεις μπορούν να δρομολογηθούν στo κατάλληλο τμήμα για καλύτερη ανταπόκριση. Εκτός από την απάντηση κλήσεων μέσω των υπολογιστών τους, τα στελέχη μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν και άλλες λειτουργίες, όπως θέση κλήσης σε αναμονή, μεταφορά κλήσης, κ.λ.π. Μπορούν επίσης να αποθηκεύσουν τις σημειώσεις των κλήσεων απευθείας στο CRM και να μοιραστούν τις ενημερώσεις αυτές με όλη την ομάδα. 2. Παρακολούθηση κλήσεων: Η αυτόματη λειτουργία παρακολούθησης που συνοδεύει ένα ολοκληρωμένο σύστημα CTI-CRM εξασφαλίζει ότι τα αρχεία καταγραφής κλήσεων εισάγονται αυτόματα στο ίδιο το CRM, εξομαλύνοντας έτσι τη διαδικασία διαχείρισης δεδομένων. Η αυτοματοποίηση τέτοιων καθημερινών και επαναλαμβανόμενων εργασιών υποστήριξης μπορεί να διευκολύνει το φόρτο εργασίας και να βοηθήσει τα στελέχη των υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών να επικεντρωθούν στο κρίσιμο έργο της οικοδόμησης σχέσεων με τους πελάτες. 3. Διαχείριση δεδομένων: Εκτός από την αυτόματη εισαγωγή λεπτομερειών κλήσης, το σύστημα επιτρέπει επίσης στους χρήστες να αποθηκεύουν πληροφορίες. Χρησιμοποιώντας τη δυνατότητα λήψης σημείων, οι χρήστες μπορούν να ενημερώσουν άμεσα το CRM με λεπτομέρειες σχετικά με τις ανταλλαγές μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, την επικοινωνία μέσω κοινωνικών μέσων, κ.α. Τα δεδομένα από επαγγελματικές κάρτες μπορούν να εισαχθούν στο σύστημα για εύκολη πρόσβαση. Ένα ολοκληρωμένο σύστημα CTI-CRM διασφαλίζει ότι όλες οι σχετικές πληροφορίες πελατών, συμπεριλαμβανομένων των λεπτομερειών επικοινωνίας, του ιστορικού συναλλαγών και των λεπτομερειών προηγούμενων αλληλεπιδράσεων, αποθηκεύονται σε μία τοποθεσία. Έτσι, ολόκληρη η ομάδα μπορεί να έχει πρόσβαση σε ενημερωμένες πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες με το πάτημα ενός κουμπιού. 4. Βελτιωμένη αποτελεσματικότητα: Κάθε φορά που ένας διευθυντής υποστήριξης πελατών πρέπει να παρακολουθήσει μια κλήση, δεν χρειάζεται να αναζητήσει με μη αυτόματο τρόπο τα δεδομένα πελατών στο σύστημα CRM. Με ένα ολοκληρωμένο σύστημα, όλα τα σχετικά στοιχεία των πελατών θα εμφανιστούν αυτόματα. Αυτή η αναδυόμενη οθόνη τραβάει επίσης δεδομένα από το CRM για να παρέχει συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με τις πρόσφατες συναλλαγές, τις αιτήσεις παροχής υπηρεσιών, τα αρχεία προηγούμενων αλληλεπιδράσεων κλπ. Αυτό δίνει στα στελέχη πρόσβαση σε ενημερωμένα δεδομένα πελατών, συμπεριλαμβανομένου ενός αρχείου προηγούμενων αλληλεπιδράσεων, επιτρέποντάς τους να έχουν μια πιο εξατομικευμένη αλληλεπίδραση με κάθε πελάτη. Βοηθά επίσης να μειώσει τη διάρκεια της κλήσης, να βελτιώσει την ανταπόκριση και να αυξήσει την ικανοποίηση του πελάτη. 5. Ενισχυμένα στοιχεία ανάλυσης: Η ενσωμάτωση του CTI με το CRM της εταιρείας όχι μόνο επιτρέπει στους χρήστες να αποθηκεύουν δεδομένα πιο αποτελεσματικά, αλλά τους βοηθά και να αντλήσουν αυτά τα δεδομένα με ευκολία. Με όλες τις πληροφορίες σχετικά με τη διάρκεια κλήσης και τις λεπτομέρειες κλήσεων που διατηρούνται παράλληλα με δεδομένα από άλλους τρόπους επικοινωνίας, είναι εύκολο να δημιουργηθούν επικαιροποιημένες αναφορές σχετικά με τις αλληλεπιδράσεις και την ανάλυση των πελατών. Η εύκολη πρόσβαση στις πληροφορίες διευκολύνει επίσης τους εργαζόμενους να αναλύουν τα δεδομένα και να συγκρίνουν την αποτελεσματικότητα των διαφορετικών προσεγγίσεων, επιτρέποντας έτσι στην ομάδα να αναπτύξει βελτιωμένες στρατηγικές για την αντιμετώπιση των αναγκών των πελατών. 6. Οικονομία: Ο χρόνος αναμονής και ο χρόνος κλήσης μπορούν να μειωθούν σημαντικά, διοχετεύοντας αυτόματα κλήσεις στο αρμόδιο στέλεχος παρέχοντας ταυτόχρονα τα σχετικά δεδομένα του πελάτη. Η πρόσβαση μέσω της αναδυόμενης οθόνης μπορεί να μειώσει τους χρόνους κλήσης κατά 20 δευτερόλεπτα. Αυτή η φαινομενικά μικρή μείωση του χρόνου κλήσης εξασφαλίζει τεκμηριωμένα μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα. Με μικρότερους χρόνους κλήσης, τα στελέχη μπορούν να εξυπηρετούν περισσότερες κλήσεις σε μια μέρα και λιγότερες συσκευές θα χρειαστούν για να χειριστούν αυτές τις κλήσεις. Όλα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα οι εταιρείες να έχουν θετική απόδοση στο κεφάλαιο που επενδύεται στην ενσωμάτωση του CTI στο CRM.
call_button

και ζητήστε περισσότερες πληροφορίες για τις λύσεις λογισμικού: CRM – Διαχείριση σχέσεων με πελάτες ERP – Εμπορική διαχείριση CTI – Αυτοματοποιημένη διαχείριση των τηλεφωνικών κλήσεων μέσω του CRM / έξυπνη τηλεφωνία.

Νέες τάσεις CRM – Εκσυγχρονίστε τις επιχειρησιακές σας διαδικασίες

Νέες τάσεις CRM – Εκσυγχρονίστε τις επιχειρησιακές σας διαδικασίες

Κατά το παρελθόν, είδαμε το CRM να μετατρέπεται σε ένα εργαλείο δημιουργίας ισχυρών, μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες. Πώς αυτό πρόκειται να αλλάξει στο προσεχές μέλλον; Ας δούμε αναλυτικά τις νέες τάσεις CRM.

Η δύναμη των δεδομένων

Η αξία των δεδομένων των πελατών είναι κάτι που το CRM ξεκίνησε να εκτιμά τα τελευταία χρόνια, οπότε και ανακάλυψε τα εργαλεία για να τα αξιοποιήσει κατάλληλα. Αυτή η τάση για συλλογή, ανάλυση και δράση, βάσει του τεράστιου αυτού όγκου δεδομένων που είναι διαθέσιμα στις επιχειρήσεις για τους πελάτες τους, θα εξακολουθήσει να είναι παρούσα. Ως συνέπεια, τα analytics και κυρίως τα predictive analytics θα βρεθούν στο επίκεντρο, καθώς εξάλλου και η ανάπτυξη εργαλείων που θα βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη, προκειμένου να βελτιωθούν οι προβλέψεις, οι υπηρεσίες και τα οικονομικά αποτελέσματα.

Η αποτελεσματικότητα στο επίκεντρο

Είναι σημαντικό να έχετε υπόψη σας πως οι περισσότερες αποφάσεις CRM θα ληφθούν έχοντας ως Νο.1 προτεραιότητα τη βελτιωμένη αποτελεσματικότητα. Η απλούστευση των σχέσεων με τους πελάτες και της αλληλεπίδρασης με στόχο την περικοπή δαπανών, θα δώσει ώθηση σε νέα και βελτιωμένα features όπως το self–service CRM. Επιπλέον, θα συνεισφέρει στον περαιτέρω συσχετισμό μεταξύ CRM και commerce, καθώς και σε λύσεις όπως το ERP. Συν τοις άλλοις, το βασισμένο στο cloud CRM θα αποδειχθεί ακόμα πιο ελκυστικό, δεδομένου πως τα legacy CRM συστήματα παρουσιάζουν περισσότερες προκλήσεις και είναι λιγότερο αποτελεσματικά.

Το user experience του CRM ωριμάζει

Η μετατροπή του CRM από contact manager σε experience manager και «διαμορφωτή σχέσεων» έχει ήδη διαφανεί, αν και ακόμα δεν έχει λάβει την τελική του μορφή. Πρακτικά, οι ομάδες πωλήσεων θέλουν πρόσβαση σε περισσότερα δεδομένα όσο βρίσκονται εν κινήσει και οι πελάτες θέλουν έγκαιρες απαντήσεις, κάνοντας χρήση του βολικότερου -για εκείνους- καναλιού επικοινωνίας. Σε κάθε περίπτωση, το CRM οφείλει να γίνει ακόμα πιο εύχρηστο, επιφέροντας περαιτέρω βελτιώσεις στο user experience. Επιπλέον, το mobile CRM θα περάσει από τη φάση του app σε εκείνη της πλατφόρμας, η οποία θα βελτιώσει και θα διευκολύνει την πρόσβαση και την εμπειρία του χρήστη.

Ο πελάτης στο επίκεντρο

Όσες επιχειρήσεις ξέχασαν πως ο πελάτης είναι ο βασικός λόγος ύπαρξής τους, είδαν εν τέλει την πελατειακή τους βάση να στρέφεται σε άλλες εταιρείες με ανάλογα προϊόντα και υπηρεσίες. Πλέον, έχουν επιστρέψει στη λογική του ότι ο πελάτης είναι το «άπαν». Η ανάγκη προώθησης ακόμα πιο ολοκληρωμένων σχέσεων με τους πελάτες, αποτελεί σαφή απόδειξη της μεταστροφής και αυτή η τάση θα συνεχιστεί και στα επόμενα χρόνια. Προφανώς, αυτή η σχέση πρέπει να αποδειχθεί αμοιβαία επωφελής. Οι επιχειρήσεις θα επενδύσουν περισσότερο στο χτίσιμο και στη διατήρηση επικερδών σχέσεων, μόνο εφόσον υπάρχουν αποδείξεις πως θα επιτύχουν το επιθυμητό ROI.


call_button

και ζητήστε περισσότερες πληροφορίες για τις λύσεις λογισμικού:
CRM – Διαχείριση σχέσεων με πελάτες
ERP – Εμπορική διαχείριση
CTI – Αυτοματοποιημένη διαχείριση των τηλεφωνικών κλήσεων μέσω του CRM / έξυπνη τηλεφωνία.


free trial

Δοκιμάστε Εδώ εντελώς δωρεάν το Soft1 Open Enterprise CRM.

Η εφαρμογή Soft1 Open Enterprise CRM εκμεταλλεύεται τις σημαντικές δυνατότητες του Cloud, βοηθώντας κάθε επιχείρηση να διαχειριστεί αποτελεσματικά τις σχέσεις της με τους πελάτες της.

Σε εναλλακτικούς συνδυασμούς, το Soft1 Open Enterprise CRM καλύπτει πλήρως τις απαιτήσεις για βαθύτερη κατανόηση και εξυπηρέτηση πελατών, από οπουδήποτε και με οποιαδήποτε συσκευή.

Eπιχειρήσεις + στρατηγικός σχεδιασμός = CRM

Eπιχειρήσεις + στρατηγικός σχεδιασμός = CRM

Πολλές μικρομεσαίες επιχειρήσεις δεν έχουν ακόμα πειστεί για τα οφέλη του CRM. Το αποτέλεσμα; Να παραμελούν – χωρίς να το θέλουν – το μακροπρόθεσμο στρατηγικό σχεδιασμό του ΙΤ, αλλά και του ρόλου που θα παίξει στην επιχείρησή τους.

Αυτό και πολλά άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία αποκαλύπτονται σε πρόσφατη έρευνα με βασικό αντικείμενο τα insights στη χρήση της τεχνολογίας από μικρές επιχειρήσεις.

ΕΡΕΥΝΑ

Η έρευνα αυτή παρουσιάζει γενικό ενδιαφέρον, αν και επικεντρώνεται στην αγορά της Αμερικής, τουλάχιστον γιατί προσφέρει στοιχεία και καταδεικνύει τάσεις. Το κοινό τής έρευνας είναι οι ιδιοκτήτες 300 μικρών επιχειρήσεων, όπου καταγράφεται το πώς οι μικρές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν -ή όχι- τη μετάβαση της πελατειακής τους βάσης στη mobile τεχνολογία ή το πόσο μεγάλο ρόλο μπορούν να παίξουν τα big data σε αυτές τις επιχειρήσεις.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

Ένα από τα βασικά συμπεράσματα είναι πως πολλές μικρομεσαίες επιχειρήσεις περιορίζονται σε τεχνολογίες μίας χρήσης που δεν επικοινωνούν η μία με την άλλη ή απλά δεν έχουν δυνατότητες αποτελεσματικής επέκτασης ή εξέλιξης. Περισσότερο από το 80% των μικρών επιχειρήσεων έχει έλλειψη εξειδικευμένου ΙΤ προσωπικού, ενώ το 73% των ιδιοκτητών είναι εκείνοι που τελικά παίρνουν τις σημαντικές αποφάσεις αγοράς τεχνολογίας.

Ένα άλλο συμπέρασμα είναι πως οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις συνεχίζουν να βασίζονται σε ξεπερασμένα εργαλεία και διεργασίες στις περιπτώσεις που θα πρέπει να συνδεθούν (επικοινωνήσουν) με τους πελάτες τους. Συγκεκριμένα, τα emails και τα spreadsheets χρησιμοποιούνται ακόμα για την παρακολούθηση των στοιχείων των πελατών, ενώ για την αλληλεπίδραση με τους πελάτες, τα εργαλεία είναι η τηλεφωνική επικοινωνία, τα emails και τα social media.

Ακόμα χειρότερα, ένα μικρό αλλά σημαντικό ποσοστό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (21%) δεν χρησιμοποιεί κάποιου είδους τεχνολογία για πωλήσεις στη βάση πελατών τους. Προφανώς, τα περισσότερα διευθυντικά στελέχη γνωρίζουν την ύπαρξη λύσεων όπως το CRM, αλλά και τα πλεονεκτήματα που θα φέρει στην επιχείρησή τους, αλλά συχνά διστάζουν να επενδύσουν. Από την άλλη, εφόσον πειστούν να υιοθετήσουν μια τέτοια λύση, μένουν άμεσα ικανοποιημένοι και σπεύδουν να τη συστήσουν και σε άλλους.

ΣΥΝΟΨΗ

Αν θέλαμε να δούμε συνοπτικά κάποια από τα σημαντικότερα ευρήματα της έρευνας, θα καταλήγαμε στα εξής:

  • Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις τελικά, δεν ενσωματώνουν όσο γρήγορα θα έπρεπε τη νέα τεχνολογία -όπως είναι το CRM- που θα τους βοηθήσει να επεκταθούν πιο γρήγορα.
  • Υπάρχει ακόμα σε ένα βαθμό η παρανόηση πως το CRM, ο αυτοματισμός και οι άλλες τεχνολογίες είναι αρκετά σύνθετες για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Ευτυχώς, η τάση αυτή αρχίζει να αντιστρέφεται.
  • Συχνά, ακόμα και η υλοποίηση ενός συστήματος CRM φαίνεται σαν πρόκληση από πλευράς χρόνου και πόρων για τους ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων -πρόκειται περισσότερο περί πρόληψης, παρά για πραγματικότητα.
  • Ακριβώς το ξεκαθάρισμα των συνεπειών στην εξοικονόμηση χρόνου και εσόδων για τις SMBs, θα αποδειχθεί κρίσιμο για τις ίδιες αλλά και για τους CRMvendors.

 


 

Soft1 CRM - Free TrialΔοκιμάστε Εδώ εντελώς δωρεάν το Soft1 Open Enterprise CRM.

Η εφαρμογή Soft1 Open Enterprise CRM εκμεταλλεύεται τις σημαντικές δυνατότητες του Cloud, βοηθώντας κάθε επιχείρηση να διαχειριστεί αποτελεσματικά τις σχέσεις της με τους πελάτες της.

Σε εναλλακτικούς συνδυασμούς, το Soft1 Open Enterprise CRM καλύπτει πλήρως τις απαιτήσεις για βαθύτερη κατανόηση και εξυπηρέτηση πελατών, από οπουδήποτε και με οποιαδήποτε συσκευή.