DGSOFT CYPRUS

Γιατί να μετακινήσετε το CRM στο cloud;

Γιατί να μετακινήσετε το CRM στο cloud;

Πρόκειται περί «κοινού μυστικού» στο χώρο των επιχειρήσεων, πως το downtime είναι αρκετά συνηθισμένο. Kάτι που αναπόφευκτα θα προκύψει και θα έχει σημαντικό οικονομικό κόστος. Κάθε φορά που οι υπολογιστές δεν είναι διαθέσιμοι για χρήση, πιθανώς ως αποτέλεσμα ενός τεχνικού προβλήματος ή οτιδήποτε άλλο, οι επιχειρήσεις είναι πιθανό να «χάσουν» πελάτες, ιδίως εφόσον δεν μπορούν να ανακτήσουν την πρόσβαση στα αρχεία των πελατών τους. Εφόσον χαθούν πολύτιμα δεδομένα κατά τη διαδικασία αυτή, τότε θα προκύψει πρόβλημα ακόμα και για καθημερινές λειτουργίες.

Back-up

Σε αυτές τις περιπτώσεις, το cloud-based CRM θα βοηθήσει σημαντικά, μετακινώντας τα δεδομένα της επιχείρησης, από το hardware ή ένα data center, σε ένα ασφαλές cloud περιβάλλον. Η τεχνολογία αυτή πραγματοποιεί συνεχές backup των δεδομένων, ώστε οι χρήστες να συνεχίσουν να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες τόσο κατά τη διάρκεια, όσο και μετά την εμφάνιση του προβλήματος. Το cloud CRM προσφέρει επίσης λύσεις ανάκτησης, ώστε οι επιχειρήσεις να μπορούν να επανέλθουν άμεσα μετά από μια επίθεση malware ή πρόβλημα στο hardware.

Φορητότητα

Το cloud-based CRM δεν περιορίζεται σε ένα υπολογιστικό σύστημα, το οποίο σημαίνει πως οι άνθρωποι σε διαφορετικά τμήματα θα μπορούν να αποκτήσουν χρήσιμες πληροφορίες. Το ίδιο συμβαίνει και με τους πελάτες από άλλες επιχειρήσεις, οι οποίοι θα μπορούν να έχουν απομακρυσμένη πρόσβαση σε δεδομένα και να μοιράζονται αρχεία. Το αποτέλεσμα για τις επιχειρήσεις είναι πως θα έχουν νέες ευκαιρίες να συνεργαστούν σε διάφορα projects, κάτι που τελικά θα έχει θετικές επιπτώσεις στην κερδοφορία τους. Βεβαίως, οι διαχειριστές του CRM θα έχουν τον πλήρη έλεγχο σχετικά με το ποιος θα μπορεί να αποκτήσει δεδομένα, ενώ θα μπορούν να καθοριστούν τα δικαιώματα, ώστε μόνο συγκεκριμένοι χρήστες να έχουν πρόσβαση σε ευαίσθητες πληροφορίες.

Επιπλέον, η τεχνολογία cloud CRM επιτρέπει στους εργαζόμενους να εργάζονται από το σπίτι τους και να έχουν πρόσβαση στις ίδιες πληροφορίες με τους συναδέλφους τους που βρίσκονται on-site. Σύμφωνα με σχετικές έρευνες, έχει αποδειχθεί πως η απομακρυσμένη εργασία ενισχύει την παραγωγικότητα και βελτιώνει την αποτελεσματικότητα των εργαζομένων. Επιπροσθέτως, έχει υπολογιστεί πως μια επιχείρηση μπορεί εξοικονομήσει σημαντικά χρηματικά ποσά, για κάθε εργαζόμενο που εργάζεται από το σπίτι.

Ασφάλεια

Είναι αρκετές οι επιχειρήσεις που ανακαλύπτουν πως το cloud περιβάλλον είναι σαφώς πιο ασφαλές από το onpremise, δεδομένου πως το πρώτο προσφέρει διαχείριση πρόσβασης, κρυπτογράφηση δεδομένων και έλεγχο συνοχής αρχείων. Επιπλέον, οι cloud υπηρεσίες προσφέρουν αυτόματες ενημερώσεις, προκειμένου οι χρήστες να έχουν πρόσβαση στα πρόσφατα patches ασφαλείας, αμέσως μόλις κυκλοφορήσουν. Στα άλλα οφέλη ασφαλείας συμπεριλαμβάνεται η συμμόρφωση με τις κανονιστικές ρυθμίσεις και η προστασία ενάντια στις επιθέσεις τύπου DDoS.

Οι επιχειρήσεις μπορούν να επενδύσουν σε περαιτέρω μέτρα ασφαλείας, αφότου έχουν μετακινήσει τα δεδομένα τους στο cloud. Το 61% των brands δηλώνουν πως σκοπεύουν να εκπαιδεύσουν το υπάρχον ΙΤ προσωπικό τους μετά την cloud υλοποίηση, ενώ το 42% θα χρησιμοποιήσει επιπρόσθετο software ασφαλείας για να προστατεύσει τις πολύτιμες εφαρμογές και τα δεδομένα στο cloud.


Soft1 CRM - Free TrialΔοκιμάστε Εδώ εντελώς δωρεάν το Soft1 Open Enterprise CRM.

Η εφαρμογή Soft1 Open Enterprise CRM εκμεταλλεύεται τις σημαντικές δυνατότητες του Cloud, βοηθώντας κάθε επιχείρηση να διαχειριστεί αποτελεσματικά τις σχέσεις της με τους πελάτες της.

Σε εναλλακτικούς συνδυασμούς, το Soft1 Open Enterprise CRM καλύπτει πλήρως τις απαιτήσεις για βαθύτερη κατανόηση και εξυπηρέτηση πελατών, από οπουδήποτε και με οποιαδήποτε συσκευή.

Λύσεις λογισμικού προσαρμοσμένες ακριβώς στις ανάγκες σας. Προσφορές μέχρι 31 Οκτωβρίου 2017!

Λύσεις λογισμικού προσαρμοσμένες ακριβώς στις ανάγκες σας. Προσφορές μέχρι 31 Οκτωβρίου 2017!

Τα προϊόντα μας έχουν σχεδιαστεί για να καλύπτουν τις απαιτήσεις των περισσοτέρων σύγχρονων επιχειρήσεων και οργανισμών ανεξαρτήτως μεγέθους.

Ένα έτοιμο πακέτο λογισμικού είναι μια εξαιρετική λύση αν οι ανάγκες σας είναι ίδιες ή παρόμοιες με τις ανάγκες μερικών εκατοντάδων ή χιλιάδων άλλων χρηστών. Αν όμως χρειάζεστε κάτι εξειδικευμένο τότε ίσως είναι καλύτερα να έχετε κάτι που εξυπηρετεί ακριβώς τις ανάγκες σας. Επικοινωνήστε μαζί μας. Θα θέλαμε να ακούσουμε τις προτάσεις για το εγχείρημά σας και να σας δώσουμε περισσότερες πληροφορίες για τη διαδικασία πραγματοποίησής του.

Οι λύσεις μας κυμαίνονται από μικρές προσαρμογές των σταθερών προϊόντων μας έως εκ νέου σχεδιασμένες λύσεις για να αντιμετωπίσουν κάθε απαίτηση. Δεδομένου ότι οι προσαρμογές αυτές βασίζονται στα σταθερά προϊόντα μας μπορούν να αναπτυχθούν γρήγορα σε μία οικονομικά ελκυστική τιμή.

Οι λύσεις μας υποστηρίζουν όλες τις επιχειρησιακές διαδικασίες, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να αντιμετωπίσετε κάθε πρόκληση. Έχουμε την τεχνογνωσία και την εμπειρία για να σας βοηθήσουμε να δημιουργήστε πιο αποτελεσματικές διαδικασίες από αυτές του ανταγωνισμού και να αυξήσετε την υπεροχή σας.

Είτε πρόκειται για την εμπορική σας διαχείριση ή τα λογιστικά σας, την έξυπνη τηλεφωνία σας και τη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες σας, τη διαδικτυακή προβολή σας, το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και το ψηφιακό σας marketing, επικοινωνήστε μαζί μας προκειμένου να σας ορίσουμε συνάντηση με τους ειδικούς αναλυτές μας που θα δώσουν άμεσα ΛΥΣΗ στην όποια ανάγκη σας και στη συνέχεια να λάβετε την οικονομική μας προσφορά.

Αυξήστε την παραγωγικότητα του ανθρώπινου δυναμικού σας και μειώστε τα λειτουργικά σας κόστη με τη χρήση του κατάλληλου λογισμικού για την επιχείρησή σας.

ERP & CRM: Πάρτε τώρα την απόφαση!

ERP & CRM: Πάρτε τώρα την απόφαση!

Όσο νωρίτερα πάρετε την απόφαση, τόσο πιο επιτυχημένη θα είναι η υλοποίηση ERP / CRM. Ας δούμε τους λόγους που θα σας πείσουν πως έχει έρθει η στιγμή για να προχωρήσετε.

  1. Σχέση κόστους προς όφελος

Το κόστος δεν είναι αποκλειστικά οικονομικό. Αποτιμάται επίσης σε χρόνο, άγχος και πολύτιμους πόρους που σχετίζονται με την υλοποίηση. Εντούτοις, τα οφέλη της υλοποίησης είναι σαφώς περισσότερα από τα μειονεκτήματα. Συγκεκριμένα, η υλοποίηση της νέας τεχνολογίας, θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τα έσοδα, να μειώσετε τις δαπάνες σας, να αυξήσετε την αποτελεσματικότητά σας και να κάνετε τους εργαζομένους σας ακόμα πιο παραγωγικούς. Τελικά, θα πρέπει να αναλογιστείτε κατά πόσον η αναμονή -προκειμένου να βελτιώσετε ή να επιτύχετε όλους αυτούς τους παράγοντες που μόλις περιγράψαμε- θα είναι προς όφελος σας ή όχι. Η απάντηση, στις περισσότερες περιπτώσεις, είναι απλά «όχι».

  1. Σωστή στρατηγική ΙΤ και ERP / CRM

Δεδομένης της πληθώρας λύσεων ERP / CRM στην αγορά, είναι σύνηθες φαινόμενο για πολλές επιχειρήσεις να «παραλύουν» μπροστά στις επιλογές και να μην καταλήγουν σε μια λύση. Δεν είναι απαραίτητο να μπείτε σε αυτήν τη λογική. Ξεκινήστε καθορίζοντας τους στόχους σας, φτιάξτε έναν οδικό χάρτη σχετικά με τις τεχνολογικές επιλογές που ταιριάζουν καλύτερα στους στόχους σας. Συνεχίστε με τις συγκεκριμένες λύσεις, για παράδειγμα SaaS vs Onpremise, και αφού έχετε επικεντρώσει στο τι χρειάζεστε, η ανάλυση και η τελική απόφαση θα γίνει πιο ξεκάθαρη.

  1. Νέα λύση ή αναβάθμιση;

Μπορεί να αποφασίσετε πως δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για ένα νέο σύστημα ERP / CRM στο σύνολο της επιχείρησής σας. Πιθανώς, ένα upgrade του υπάρχοντος συστήματος να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα σε χαμηλότερο κόστος. Ίσως, πάλι, μια απλή αναβάθμιση να «κουκουλώσει» βραχυπρόθεσμα τα προβλήματα και τελικά, σε βάθος χρόνου να αποδειχθεί πιο κοστοβόρα. Σκεφτείτε τις εναλλακτικές σας και ζυγίστε τα οφέλη που προσφέρει η καθεμιά επιλογή, πριν αποφασίσετε.

  1. Ρεαλισμός ή απλά φόβος αλλαγής;

Συχνά, η απουσία δράσης δεν οφείλεται σε ρεαλιστικούς λόγους, αλλά σε αντίσταση στην αλλαγή που φέρνει μια νέα προοπτική. Μάλιστα, η άρνηση αυτή μπορεί να πάρει μεγάλες διαστάσεις και να προκαλέσει σημαντικά προβλήματα. Θα πρέπει να είστε προετοιμασμένοι για το ενδεχόμενο αυτό, αναγνωρίζοντας τις «εστίες» της αντίστασης αυτής και στη συνέχεια, καθορίζοντας συγκεκριμένα μέτρα για την αντιμετώπισή τους. Συνήθως, ο διάλογος επί συγκεκριμένης βάσης, με απτές αποδείξεις για την αξία της υλοποίησης του νέου συστήματος, αλλά και για τα οφέλη που θα φέρει στην επιχείρηση, έχει εγγυημένα αποτελέσματα.

Πόση τεχνολογία… αντέχει μια επιχείρηση ;

Πόση τεχνολογία… αντέχει μια επιχείρηση ;

Information Technology – Γεφυροποϊός, ισορροπιστής, ζογκλέρ, οραματιστής. Κάπως έτσι φαντάζει σήμερα ο υπεύθυνος τεχνολογίας (Information Technology) μιας επιχείρησης. Ο IT Manager καλείται σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον να συνεισφέρει πολύπλευρα και σε ένα εύρος θεμάτων, που πολλές φορές ξεφεύγουν από τα… στερεότυπα του ρόλου του. Πόσο μάλλον στη χώρα μας, η ενεργή συμμετοχή του στην εξέλιξη μιας επιχείρησης κινείται στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας! Πόσες φορές δεν έχετε ακούσει να χαρακτηρίζεται ως «ο… κατσαβιδάκιας;». Χώρια που -σχεδόν- πάντοτε οι αρμοδιότητες του περιβάλλονται από ένα «πέπλο» άγνοιας και… δημιουργικής ασάφειας !

Πλέον, οι ίδιες οι συνθήκες της αγοράς ωθούν τις επιχειρήσεις και τους τεχνολογικούς τους επικεφαλής να δώσουν «περιεχόμενο» και απτές αρμοδιότητες στο ρόλο τους. Η δε… εισβολή και εν τέλει επιβολή της ψηφιακής πραγματικότητας, κάνει ακόμη πιο αναγκαία την ύπαρξη ενός συγκροτημένου και καταρτισμένου στελέχους, το οποίο θα μπορεί να κινείται με χαρακτηριστική άνεση και ευχέρεια τόσο στην εκπλήρωση των τεχνολογικών αναγκών, όσο και στη διαμόρφωση της συνολικής επιχειρηματικής στρατηγικής μιας εταιρείας.

Δίχως άλλο, η σύνθεση μέσω του διαχωρισμού της τεχνικής από την επιχειρηματική φύση του ρόλου, φαντάζει λίγο σαν το θεμελιώδες (και αναπάντητο ακόμη) ερώτημα «ποιος γέννησε ποιον: Η κότα το αυγό ή το αντίστροφο;». Κι όμως, δε θα έπρεπε, κάτι που αποδεικνύεται περίτρανα και με βάση τα αποτελέσματα πρόσφατης μελέτης του Harvard Business Review Analytic Services. Συγκεκριμένα, το 57% των ιδιοκτητών και επικεφαλής επιχειρήσεων θεωρούν πως το ΙΤ (Information Technology) αποτελεί καίριας σημασίας επένδυση και “οδηγεί” την καινοτομία και την ανάπτυξη της ίδιας της επιχείρησης. Αλήθεια, μεγαλύτερη «ψήφος εμπιστοσύνης» μπορεί να υπάρξει;

Ο σύγχρονος υπεύθυνος τεχνολογίας μιας επιχείρησης πρέπει να κινηθεί στα… χνάρια του καλού νοικοκύρη. Δηλαδή, οφείλει να βάλει σε τάξη τα του οίκου του. Πρέπει να καταγράψει και να προσδιορίσει τις τεχνολογικές ανάγκες, να είναι διορατικός  και να προβλέπει που θα κινηθεί η τεχνολογία προσεχώς. Πρέπει επίσης να είναι συνετός με τα έξοδα και να οραματίζεται τρόπους μείωσης των άσκοπων και κοστοβόρων διαχειριστικών τεχνολογικών διαδικασιών. Πρέπει να είναι θετικός σε επενδύσεις και να αναζητά νέες οδούς ενίσχυσης και ανάπτυξης της επιχειρηματικής στρατηγικής. Παράλληλα, πρέπει να διακρίνεται από ταχύτητα, ευελιξία και υψηλό επίπεδο συνεργατικότητας. Να είναι δεκτικός σε νέες ιδέες και προτάσεις από όπου κι εάν προέρχονται, και φυσικά να προσπαθεί να εμπλέκεται με άμεσο τρόπο σε κάθε project που «τρέχει» η επιχείρηση. Και ας μην έχει ξεκάθαρη ή ακόμη και καθόλου τεχνολογική χροιά. Εξάλλου, η τεχνολογία αποτελεί το μέσο όχι το μήνυμα.

Ένα ακόμη Mobile Excellence Award για τη SoftOne

Ένα ακόμη Mobile Excellence Award για τη SoftOne

Το μοναδικό βραβείο στην κατηγορία “Mobile Integration with ERP systems” απέσπασε η SoftOne στα Cyta Mobile Excellence Award 2016. Η διοργάνωση έγινε από τη BOUSSIAS Communications και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν “ELTRUN” του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Η νέα, πολύ σημαντική διάκριση απονεμήθηκε στην εταιρεία για τη λύση enterprise mobility “Soft1 360”. Η λαμπρή εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου, στο ξενοδοχείο Divani Apollon Palace & Thalasso.

Soft1 360

Η εφαρμογή Soft1 360 αποτελεί μία πρωτοποριακή λύση επιχειρησιακής φορητότητας, τόσο για τα ελληνικά όσο και τα διεθνή δεδομένα. Η S360 πιτρέπει σε κάθε σύγχρονη επιχείρηση να «τρέξει» τη λειτουργία της, χωρίς χρονικούς ή γεωγραφικούς περιορισμούς.

Σε πλήρη διασύνδεση με την κεντρική μηχανογράφηση, το Soft1 360 επεκτείνει ουσιαστικά την «εμβέλεια» του συστήματος ERP της επιχείρησης, παρέχοντας τη δυνατότητα ασφαλούς πρόσβασης και χρήσης του από οπουδήποτε, με τη χρήση οποιασδήποτε συσκευής (PC, Mac, tablet, smartphone). Προσαρμοζόμενη πλήρως στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε χρήστη, η εφαρμογή βοηθά τα στελέχη των επιχειρήσεων να εκτελούν τις καθημερινές τους εργασίες, ακόμη και όταν βρίσκονται εν κινήσει, καταγράφοντας αυτόματα κάθε ενέργεια στο κεντρικό σύστημα ERP.

H SoftOne και η Microsoft επεκτείνουν τη συνεργασία τους

H SoftOne και η Microsoft επεκτείνουν τη συνεργασία τους

Softone-Microsoft | Την ένταξη της στο πρόγραμμα Cloud Solution Provider (CSP) της Microsoft, ανακοίνωσε πρόσφατα η Softοne Technologies, Microsoft Gold Partner και ηγέτιδα εταιρεία στην εγχώρια αγορά παροχής λύσεων μηχανογράφησης στο cloud.

Αξιοποιώντας επί σειρά ετών τις τεχνολογικές δυνατότητες της πλατφόρμας Windows Azure για τη βέλτιστη λειτουργία των βραβευμένων cloud υπηρεσιών της, η SoftOne επεκτείνει τη συνεργασία της με τη Microsoft, αναλαμβάνοντας επισήμως και ρόλο “Cloud Solution Provider” για τη μεταπώληση προϊόντων και υπηρεσιών -όπως το Office 365 – στην αγορά της ΝΑ Ευρώπης.

Η συμμετοχή της εταιρείας στο πρόγραμμα CSP, ακολουθεί την πρόσφατη βράβευση της SoftOne από τη Microsoft για τις υψηλές πωλήσεις του λογισμικού Soft1 στο σύννεφο το 2015, ενισχύοντας περαιτέρω τη στρατηγική της συμμαχία με έναν από τους κορυφαίους, παγκοσμίως, παρόχους cloud τεχνολογιών.

Ο Γενικός Διευθυντής της SoftOne, κ. Αντώνης Καραντώνης, προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση: «Η επιλογή της SoftOne ως Microsoft Cloud Service Provider αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για την εταιρεία μας και ταυτόχρονα, μία ακόμη σημαντική αναγνώριση της ηγετικής της θέσης στην ελληνική αγορά. Η SoftOne, όλα αυτά τα χρόνια, πρωταγωνιστεί στις εξελίξεις που αφορούν το cloud, επενδύοντας συστηματικά στην ανάπτυξη σύγχρονων υποδομών, τεχνολογιών και δεξιοτήτων. Η ενσωμάτωση υπηρεσιών όπως το Office 365 στο portfolio των λύσεων της εταιρείας μας, επιτρέπει στη SoftOne να διευρύνει τις σχέσεις της με τους πελάτες της, προσφέροντας τους πλέον ένα ολοκληρωμένο πακέτο cloud λύσεων για τη συνολική υποστήριξη της καθημερινής τους λειτουργίας.»

Soft1 ERP Softone – CRM – Cloud Solution

Soft1 ERP Softone – CRM – Cloud Solution

Soft1 ERP Softone – CRM – Cloud Solution

Soft1  ERP Softone / What is Soft1 ? ‪#‎ERP‬ ? ‪#‎CRM‬ ? ‪#‎Cloud‬ solution ? ‪#‎Business‬ software or ‪#‎Platform‬ ? Discover the answer  in the following video !

 

SoftOne Technologies is a dynamic Greek business software vendor founded in 2002, focusing strategically in the development of ERP/CRM, innovative Cloud Services (Cloud ERP, Cloud CRM) and Enterprise Mobility solutions.

DGSOFT (official and certified partner of SoftOne) is a dynamically expanding company with a strong presence in Greece and Cyprus since 2006. It is active in supplying innovative information technology services, software solutions, cloud computing business software applications and products (ERP – CRM ). The management and staff of the company consists of IT market experienced professionals, so that the services provided to meet the needs of its most demanding customers.

Cloud ERP generates Revenue

Cloud ERP generates Revenue

Το cloud erp «φέρνει» έσοδα!

Cloud ERP – Πρόκειται για κάτι που ήδη γνωρίζαμε θεωρητικά και πλέον υπάρχουν και τα στοιχεία για να το αποδείξουν. Νέα έρευνα των Exact και Pb7 Research δείχνει πως οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν cloud-based software προκειμένου να υποστηρίξουν τις βασικές λειτουργίες τους, έχουν περισσότερα έσοδα από εκείνες που δεν το κάνουν.

Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα αποκάλυψε πως το 51% των μικρών επιχειρήσεων στις ΗΠΑ χρησιμοποιούν κάποιου είδους cloud software, ενώ το 29% χρησιμοποιεί τρία η περισσότερα πακέτα. Μάλιστα, εκείνες οι επιχειρήσεις που έλαβαν μέρος στην έρευνα και έχουν «αγκαλιάσει» το cloud, έχουν επιτύχει 25% επιπρόσθετη ανάπτυξη, ενώ ταυτόχρονα έχουν διπλασιάσει τα κέρδη τους. Ένα ενδιαφέρον σημείο της έρευνας είναι πως, αν και η μετάβαση σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα προκαλεί αρχικά συναισθήματα άγχους, ο βασικός λόγος που οι μικρές επιχειρήσεις κάνουν το «βήμα» προς το cloud είναι πως ο cloud πάροχος τούς εγγυάται το backup, την ασφάλεια και το hosting των δεδομένων τους.

Καθοριστικός παράγοντας επιλογής του cloud αποτελεί προφανώς και το μειωμένο ΙΤ κόστος, η μείωση των εξόδων συντήρησης και η δυνατότητα πρόσβασης των business εφαρμογών της επιχείρησης μέσω mobile συσκευών, οποιαδήποτε στιγμή και από οπουδήποτε. Επιπλέον, όσες επιχειρήσεις αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν cloud software δήλωσαν πως στα κορυφαία οφέλη του περιλαμβάνεται η ευχρηστία, η ικανότητα αναζήτησης και διαμοιρασμού πληροφοριών, καθώς και η αυξημένη παραγωγικότητα. Οι μικρές κατασκευαστικές εταιρείες που συμμετείχαν στην έρευνα βίωσαν μια ανάπτυξη κατά 19% μέσα στο 2014, ενώ αναμένουν το ποσοστό αυτό να αυξηθεί στο 21% μέσα στο 2015.

Τα στοιχεία της έρευνας λοιπόν μας δείχνουν πως το χαμηλό ΙΤ κόστος, η ασφάλεια και η αύξηση της παραγωγικότητας και της αποτελεσματικότητας για τον τελικό χρήστη, αποτελούν τους τρεις βασικούς λόγους για τους οποίους οι μικρές επιχειρήσεις επιλέγουν το online business software. Παρ’ όλο όμως που όσες επιχειρήσεις επιλέγουν πληθώρα πακέτων cloud αποδεικνύονται πιο κερδοφόρες, μόλις το 26% από αυτές επιθυμεί να έχει στη διάθεσή του τη νεότερη τεχνολογία, στην οποία περιλαμβάνεται τόσο το cloud-based software, αλλά και άλλες καινοτομίες. Πρόκειται για έναν παράγοντα που δεν πρέπει να αγνοούμε, αφού δείχνει πως πάντα προκύπτει ένας βαθμός αντίστασης, τον οποίο θα πρέπει τα στελέχη της επιχείρησης που βλέπουν μπροστά, να προσπαθήσουν να αλλάξουν.

Ακόμα όμως και στην περίπτωση που οι μικρού και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις παρουσιάζουν κέρδη εξαιτίας του cloud erp, δεν συνεπάγεται πως θα πρέπει να επαναπαυτούν στις «δάφνες» τους. Όπως καταδεικνύει η σχετική έρευνα των Exact και Pb7 Research, προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικές, οι επιχειρήσεις του μεγέθους αυτού, οφείλουν να επικεντρώσουν σε εκείνες τις μεθόδους που θα εκσυγχρονίσουν τα τεχνολογικά τους συστήματα. Με τον τρόπο αυτόν θα βρεθούν σε ακόμα πιο ισχυρή θέση, ώστε να απολαύσουν τους «καρπούς» της οικονομικής ανάκαμψης.

Το cloud-based business software προσφέρει στις μικρές επιχειρήσεις τιςδυνατότητες αυτοματισμού που μέχρι πρότινος ήταν διαθέσιμες αποκλειστικά για τους μεγάλους «παίκτες» της αγοράς. Πέραν αυτού, το cloud επιτρέπει στους χρήστες να έχουν μια συνολική εικόνα των ενημερωμένων πληροφοριών της επιχείρησης, όπως είναι τα επίπεδα των μετοχών, η συνολική κατάσταση, οι τιμές υλικών και προϊόντων (ιδιαίτερα στον κατασκευαστικό κλάδο), η κατάσταση αποθήκης για τη σωστότερη διαχείριση και κατανόηση των αναγκών, και τέλος οι έγκαιρες παραδόσεις παραγγελιών στους πελάτες.

Σε τελική ανάλυση, όλα τα βασικά business συστήματα, όπως η λύση CRM, τα οικονομικά και η παραγωγή μπορούν να ολοκληρωθούν και να αυτοματοποιηθούν χάρη στο cloud.

SOFTONE-INFORM P. LYKOS ενώνουν τις δυνάμεις τους

SOFTONE-INFORM P. LYKOS ενώνουν τις δυνάμεις τους

SOFTONE-INFORM

Η INFORM P. LYKOS και η SoftOne Technologies ανακοίνωσαν την έναρξη μίας στρατηγικής συνεργασίας με στόχο τη διάθεση σύγχρονων λύσεων ηλεκτρονικής διαχείρισης παραστατικών στην εγχώρια αγορά. Στο πλαίσιο της σύμπραξης των δύο κορυφαίων ελληνικών εταιρειών, εντάσσεται η αξιοποίηση ευρύτερων τεχνολογικών, εμπορικών και διανεμητικών συνεργιών και η επακόλουθη διαμόρφωση μίας ολοκληρωμένης σειράς λύσεων διαχείρισης στο cloud, που περιλαμβάνει υπηρεσίες e-invoicing, e-archiving, cloud printing, cloud storage και one-to-one marketing. Συνδυάζοντας τη βαθιά εξειδίκευση της INFORM P. LYKOS στην ηλεκτρονική διαχείριση εγγράφων και λογαριασμών με την ισχυρή τεχνογνωσία της SoftOne στο Cloud computing, προσφέρεται μια μοναδική υπηρεσία η οποία διαχειρίζεται ηλεκτρονικά και έγχαρτα παραστατικά και επιτρέπει σε κάθε επιχείρηση, ανεξαρτήτως μεγέθους και κλάδου δραστηριοποίησης, να εκσυγχρονίσει τη λειτουργία της, επιτυγχάνοντας παράλληλα σημαντική εξοικονόμηση κόστους. Όπως υπογράμμισαν εκπρόσωποι των δύο εταιρειών, η συνεργασία πληρεί τα αυστηρά κριτήρια ποιότητας που έχουν θέσει η INFORM P. LYKOS και η SoftOne, αντανακλώντας την κοινή τους δέσμευση για τη συστηματική διάθεση ευέλικτων λύσεων υψηλής προστιθέμενης αξίας. Πρόκειται για μία σημαντική συμφωνία, που παρά τις αντίξοες συνθήκες της ελληνικής οικονομίας, παρέχει τη δυνατότητα στις ελληνικές επιχειρήσεις να υιοθετήσουν – εύκολα και οικονομικά – καινοτόμες λύσεις ολοκληρωμένης διαχείρισης τιμολογίων.

DGSOFT Cyprus – Νέα εταιρία του Ομίλου DGSOFT στη Λευκωσία

DGSOFT Cyprus – Νέα εταιρία του Ομίλου DGSOFT στη Λευκωσία


DGSOFT Cyprus – Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε την ίδρυση της νέας εταιρίας του Ομίλου DGSOFT στην Κύπρο. Μέ νέα (State-of-Art) γραφεία στο κέντρο της Λευκωσίας, η νέα μας εταιρία DGSOFT Cyprus – όπως και η DGSOFT Athens δραστηριοποιείται στη διάθεση μηχανογραφικών λύσεων και προϊόντων business software.

Είμαστε επίσημοι και πιστοποιημένοι συνεργάτες της SoftOne που είναι η κορυφαία Ελληνική εταιρεία ανάπτυξης και διάθεσης business λογισμικού. Στο δυναμικό της εταιρείας συγκαταλέγονται ορισμένα από τα πιο έμπειρα και καταρτισμένα στελέχη της αγοράς πληροφορικής στην Ελλάδα και στην Κύπρο.

Προτεραιότητα και επιδίωξη της SoftOne είναι να εξελίσσει διαρκώς τα προϊόντα Soft1, έτσι ώστε να είναι πάντα σύγχρονα και να ξεχωρίζουν για την καινοτομία, την πληρότητα και την αποτελεσματικότητα τους. Βασικός και κυρίαρχος στόχος της DGSOFT είναι να προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις για τη μηχανογράφηση επιχειρήσεων που ικανοποιούν κάθε απαίτηση λειτουργίας, δημιουργούν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα και συνδράμουν ουσιαστικά στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων στο σύγχρονο και πολυσύνθετο επιχειρηματικό περιβάλλον.

Η SoftOne ιδρύθηκε το 2002 και δραστηριοποιείται με επιτυχία στην Ελλάδα και σε επιλεγμένες διεθνείς αγορές, διαθέτοντας ένα πελατολόγιο που υπερβαίνει τις 12.500 επιχειρήσεις. Πρόσφατη είναι η έναρξη λειτουργίας θυγατρικής εταιρείας στη Ρουμανία.

Η εταιρεία αναπτύσσει το business λογισμικό Soft1 ERP που διατίθεται με μια σειρά διαφορετικών εμπορικών συνδυασμών και εναλλακτικών μοντέλων λειτουργίας (μοντέλο user-licenses, συνδρομητικό μοντέλο ASK, cloud υπηρεσία τύπου SaaS). Το Soft1 ERP αποτελεί μία από τις πλέον σύγχρονες business λύσεις και παρουσιάζει ισχυρά πλεονεκτήματα έναντι άλλων ανταγωνιστικών προϊόντων σε σχέση με την αρχιτεκτονική δόμησή του, τη λειτουργικότητά του και τις τεχνολογίες που αξιοποιεί. Επιτρέπει την ενσωμάτωση σε μια ενιαία πλατφόρμα λειτουργιών Χρηματοοικονομικής Διαχείρισης, Εμπορικής Διαχείρισης, Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Παραγωγής, CRM και Παροχής Υπηρεσιών.

Θα χαρούμε πολύ να μας επισκεφθείτε στα νέα μας γραφεία αφενός να σας γνωρίσουμε και αφετέρου να συζητήσουμε το πως μπορούμε να βοηθήσουμε στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.