Πρόκειται περί «κοινού μυστικού» στο χώρο των επιχειρήσεων, πως το downtime είναι αρκετά συνηθισμένο. Kάτι που αναπόφευκτα θα προκύψει και θα έχει σημαντικό οικονομικό κόστος. Κάθε φορά που οι υπολογιστές δεν είναι διαθέσιμοι για χρήση, πιθανώς ως αποτέλεσμα ενός τεχνικού προβλήματος ή οτιδήποτε άλλο, οι επιχειρήσεις είναι πιθανό να «χάσουν» πελάτες, ιδίως εφόσον δεν μπορούν να ανακτήσουν την πρόσβαση στα αρχεία των πελατών τους. Εφόσον χαθούν πολύτιμα δεδομένα κατά τη διαδικασία αυτή, τότε θα προκύψει πρόβλημα ακόμα και για καθημερινές λειτουργίες.
Back-up
Σε αυτές τις περιπτώσεις, το cloud-based CRM θα βοηθήσει σημαντικά, μετακινώντας τα δεδομένα της επιχείρησης, από το hardware ή ένα data center, σε ένα ασφαλές cloud περιβάλλον. Η τεχνολογία αυτή πραγματοποιεί συνεχές backup των δεδομένων, ώστε οι χρήστες να συνεχίσουν να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες τόσο κατά τη διάρκεια, όσο και μετά την εμφάνιση του προβλήματος. Το cloud CRM προσφέρει επίσης λύσεις ανάκτησης, ώστε οι επιχειρήσεις να μπορούν να επανέλθουν άμεσα μετά από μια επίθεση malware ή πρόβλημα στο hardware.
Φορητότητα
Το cloud-based CRM δεν περιορίζεται σε ένα υπολογιστικό σύστημα, το οποίο σημαίνει πως οι άνθρωποι σε διαφορετικά τμήματα θα μπορούν να αποκτήσουν χρήσιμες πληροφορίες. Το ίδιο συμβαίνει και με τους πελάτες από άλλες επιχειρήσεις, οι οποίοι θα μπορούν να έχουν απομακρυσμένη πρόσβαση σε δεδομένα και να μοιράζονται αρχεία. Το αποτέλεσμα για τις επιχειρήσεις είναι πως θα έχουν νέες ευκαιρίες να συνεργαστούν σε διάφορα projects, κάτι που τελικά θα έχει θετικές επιπτώσεις στην κερδοφορία τους. Βεβαίως, οι διαχειριστές του CRM θα έχουν τον πλήρη έλεγχο σχετικά με το ποιος θα μπορεί να αποκτήσει δεδομένα, ενώ θα μπορούν να καθοριστούν τα δικαιώματα, ώστε μόνο συγκεκριμένοι χρήστες να έχουν πρόσβαση σε ευαίσθητες πληροφορίες.
Επιπλέον, η τεχνολογία cloud CRM επιτρέπει στους εργαζόμενους να εργάζονται από το σπίτι τους και να έχουν πρόσβαση στις ίδιες πληροφορίες με τους συναδέλφους τους που βρίσκονται on-site. Σύμφωνα με σχετικές έρευνες, έχει αποδειχθεί πως η απομακρυσμένη εργασία ενισχύει την παραγωγικότητα και βελτιώνει την αποτελεσματικότητα των εργαζομένων. Επιπροσθέτως, έχει υπολογιστεί πως μια επιχείρηση μπορεί εξοικονομήσει σημαντικά χρηματικά ποσά, για κάθε εργαζόμενο που εργάζεται από το σπίτι.
Ασφάλεια
Είναι αρκετές οι επιχειρήσεις που ανακαλύπτουν πως το cloud περιβάλλον είναι σαφώς πιο ασφαλές από το on–premise, δεδομένου πως το πρώτο προσφέρει διαχείριση πρόσβασης, κρυπτογράφηση δεδομένων και έλεγχο συνοχής αρχείων. Επιπλέον, οι cloud υπηρεσίες προσφέρουν αυτόματες ενημερώσεις, προκειμένου οι χρήστες να έχουν πρόσβαση στα πρόσφατα patches ασφαλείας, αμέσως μόλις κυκλοφορήσουν. Στα άλλα οφέλη ασφαλείας συμπεριλαμβάνεται η συμμόρφωση με τις κανονιστικές ρυθμίσεις και η προστασία ενάντια στις επιθέσεις τύπου DDoS.
Οι επιχειρήσεις μπορούν να επενδύσουν σε περαιτέρω μέτρα ασφαλείας, αφότου έχουν μετακινήσει τα δεδομένα τους στο cloud. Το 61% των brands δηλώνουν πως σκοπεύουν να εκπαιδεύσουν το υπάρχον ΙΤ προσωπικό τους μετά την cloud υλοποίηση, ενώ το 42% θα χρησιμοποιήσει επιπρόσθετο software ασφαλείας για να προστατεύσει τις πολύτιμες εφαρμογές και τα δεδομένα στο cloud.
Δοκιμάστε Εδώ εντελώς δωρεάν το Soft1 Open Enterprise CRM.
Η εφαρμογή Soft1 Open Enterprise CRM εκμεταλλεύεται τις σημαντικές δυνατότητες του Cloud, βοηθώντας κάθε επιχείρηση να διαχειριστεί αποτελεσματικά τις σχέσεις της με τους πελάτες της.
Σε εναλλακτικούς συνδυασμούς, το Soft1 Open Enterprise CRM καλύπτει πλήρως τις απαιτήσεις για βαθύτερη κατανόηση και εξυπηρέτηση πελατών, από οπουδήποτε και με οποιαδήποτε συσκευή.