Retail Studio by iQom
Retail Studio
Το Retail Studio by iQom αποτελεί την πλέον εξελιγμένη και ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης των λειτουργιών κάθε επιχείρησης που δραστηριοποιείται στη λιανική πώληση, συμπεριλαμβανομένων μεμονωμένων καταστημάτων, αλυσίδων με επιμέρους υποκαταστήματα, επιχειρήσεων franchise, καθώς και επιχειρήσεων με μικτό μοντέλο λειτουργίας.
Η ειδική σχεδίαση και το φιλικό περιβάλλον εργασίας του Retail Studio, διασφαλίζουν την αποδοτική και απρόσκοπτη λειτουργία της επιχείρησής σας, καθώς και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών σας. Οι λειτουργικές ενότητες του Retail Studio εξυπηρετούν ιδανικά όλες τις εργασίες διαχείρισης του καταστήματος, ενώ καλύπτουν αποτελεσματικά τις ανάγκες της κεντρικής διοίκησης, βοηθώντας σας να έχετε πλήρη έλεγχο της επιχείρησης σας, με ενημέρωση, σε πραγματικό χρόνο, για όλα τα κρίσιμα μεγέθη απόδοσης. Συμβατό με τους περισσότερους τύπους εξοπλισμού της αγοράς, καθώς και με δυνατότητα αξιοποίησης του υφιστάμενου εξοπλισμού, το Retail Studio εξασφαλίζει αυτοματοποίηση και ταχύτητα εκτέλεσης εργασιών, παρέχοντας σας τη δυνατότητα να αυξήσετε την παραγωγικότητα σας από την πρώτη κιόλας ημέρα. Με εφαρμογές διαχείρισης φορητών τερματικών, ελεγκτές τιμών, σύνδεση με μηχανές ζύγισης, ενσωματωμένες δυνατότητες BI, εργαλεία CRM, καθώς και υποστήριξη προωθητικών ενεργειών και προγραμμάτων επιβράβευσης πελατών, το Retail Studio παρέχει πρόσθετη αξία στην επένδυση σας. Συμπληρώνοντας ιδανικά το business λογισμικό Soft1, το Retail Studio προσαρμόζεται εύκολα στις ιδιαίτερες ανάγκες και απαιτήσεις σας, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην αύξηση των πωλήσεων της επιχείρησης σας.
Λειτουργίες
– Ευκολία διασύνδεσης με Soft1 ERP
– Υποστήριξη περιφερειακών συσκευών
– Συμβατότητα με υφιστάμενο εξοπλισμό
– Υποστήριξη όλων των τρόπων πληρωμής
– Ενιαία διαχείριση πιστωτικών καρτών
– Αυτόματη ενημέρωση τιμών
– Δυνατότητα καταγραφής συναλλαγών σε video
– Κλείσιμο ταμείου με ολοκληρωμένη πληροφόρηση
– Δυνατότητα επιλογής on-line, off-line ή μικτού τρόπου λειτουργίας
– Αυτόματη ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ καταστημάτων
– Υποστήριξη προγραμμάτων loyalty
Οφέλη
– Απλή και αξιόπιστη λειτουργία ταμείου
– Άμεση ενημέρωση για δείκτες απόδοσης
– Ολοκληρωμένος έλεγχος κάθε συναλλαγής
– Άριστη εξυπηρέτηση πελατών
– Ευκολία στην έκδοση παραστατικών
– Αύξηση παραγωγικότητας
– Ελαχιστοποίηση λαθών