Είτε είστε CEO είτε marketing executive, είναι βέβαιο πως έχετε σκεφτεί να προχωρήσετε στον ψηφιακό μετασχηματισμό της επιχείρησής σας. Αναλογιστείτε απλά ότι το digital marketplace στο οποίο ζούμε και συναλλασσόμαστε, «απαιτεί» από τα brands και τις επιχειρήσεις να συνεχίσουν να καινοτομούν, ώστε να επιβιώσουν και να παραμείνουν ανταγωνιστικές.
Ας δούμε αναλυτικότερα γιατί ο ψηφιακός μετασχηματισμός πρέπει να τοποθετηθεί στο επίκεντρο της στρατηγικής της επιχείρησής σας μέσα από τον φακό του “localization”, δηλαδή της προσαρμογής του πρωτότυπου περιεχομένου σε ένα νέο στοχευμένο ακροατήριο, η οποία απαιτεί κάτι πιο σύνθετο από μια απλή μετάφραση.
Αξία του brand, εδραίωση της παρουσίας
Δεν είναι εύκολο για μια επιχείρηση να εδραιώσει το όνομά της, ιδίως σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά. Εντούτοις, το content localization -σε συνδυασμό με τον ψηφιακό μετασχηματισμό- θα βοηθήσει το brand σας να επιτύχει το στόχο του. Τόσο οι πελάτες, όσο και οι άλλες επιχειρήσεις του κλάδου θα αρχίσουν να δίνουν σημασία και αξία στο περιεχόμενό σας, τις σελίδες σας και τον αντίκτυπο που έχετε. Εν ολίγοις, όσο περισσότερο κινείστε προς το localization μέσω του ψηφιακού μετασχηματισμού, τόσο περισσότερο θα ξεχωρίζετε online.
Περισσότερες διαθέσιμες αγορές
Το localization συνεπάγεται πως θα μεταφράσετε το περιεχόμενό σας και σε άλλες γλώσσες εκτός από τη δική σας, προκειμένου και οι πελάτες που μιλούν πχ κινεζικά ή ρωσικά, να σας προσέξουν. Αν και ο -παραδοσιακής μορφής- ψηφιακός μετασχηματισμός επικεντρώνεται στην εσωτερική αναδόμηση, το localization είναι σαφώς εξωστρεφές. Πρόκειται επομένως για μια εξαιρετική επιλογή, καθώς θα τοποθετήσει το brand σας στο… χάρτη των αγορών όλου του κόσμου.
Ευέλικτο content
Το content localization θα σας προσφέρει σημαντικές ευκαιρίες να ανανεώσετε και να επανεκτιμήσετε τη στρατηγική του content marketing. Αυτό σημαίνει πως θα μπορείτε να δημιουργήσετε ακόμα πιο διαχειρίσιμη και ευέλικτη δομή content, ώστε να μπορείτε να προσφέρετε νέα είδη ενδιαφέροντος περιεχομένου για το διεθνές ακροατήριό σας. Η διαχείριση μιας τέτοιου είδους διεργασίας είναι σημαντικό εγχείρημα και πρέπει να τσεκάρετε τις επιλογές σας, τα άτομα και τις υπηρεσίες προτού καταλήξετε σε κάποια επιλογή. Αφότου όμως έχετε καθορίσει τους στόχους σας, ο ψηφιακός μετασχηματισμός της επιχείρησής σας θα αποδειχτεί μια ταχύτατη και απολαυστική διαδικασία.
Υψηλό ROI
Όλες οι επιχειρήσεις θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους το ROI κάθε φορά που επιχειρούν μια καινοτομία. Σε τελική ανάλυση, ο ψηφιακός μετασχηματισμός μπορεί να μην αποτελεί εκ πρώτης τον πιο οικονομικό τρόπο αναβάθμισης του επιχειρηματικού σας μοντέλου, αλλά το content localization αποτελεί μια σημαντική επένδυση για ένα online brand για έναν ακόμα λόγο, το organic traffic. Το localization θα φέρει το organic traffic στο website σας. Πρόκειται σαφώς για μια πιο επιτυχημένη στρατηγική marketing σε σχέση με τις πληρωμένες διαφημίσεις, τα ζωντανά events κ.ο.κ. Το ROI του localization στον ψηφιακό μετασχηματισμό της επιχείρησης, ξεπερνάει κατά πολύ όλες τις προηγούμενες προσπάθειες marketing προσφέροντας μακροπρόθεσμη κερδοφορία.